4. udsendelse

Optagelse 1 - Interview


 

 

Interview med frivillig i Randers FC

Optagelse 2 - Interview


 

 

Interview med sponser af Randers FC

Optagelse 3 - Jingle


 

 

Radiospot for FC Randers

Den store opgave


Hver gruppe skal undersøge en del af virksomheden Randers FC, som på forhånd er blevet tildelt grupperne.

 

Gruppernes opgave:

 

Gruppe

Opgaven

1

Gruppen laver et interview vedrørende Randers FC og klubbens markedsføring.

2

Gruppen laver et interview vedrørende Randers FC’s virksomhedsprofil.

3

Gruppen laver et interview vedrørende fankulturen i Randers FC.

4

Gruppen laver et interview vedrørende Randers FC og dens sponsorer. Gruppen kan kontakte Tradium.

5

Gruppen laver et interview vedrørende frivilligt arbejde og Randers FC.

6

Gruppen laver et interview vedrørende spillerindkøb og Randers FC.

 

 

De enkelte gruppers indslag kommer først og fremmest til at indeholde det interview, som nævnes i ovenstående boks. Hvordan man helt præcis vil løse det, er op til jeres fantasi, men for nogen af jer vil det selvfølgelig være oplagt at lave aftaler med diverse menneske, når I alligevel om mandagen (den 4. oktober) besøger Randers FC.

 

Som rammer for indslaget opsættes følgende regler:

  1. Indslaget skal anvende en speaker, der indleder og afslutter programmet
  2. Programmets midterdel og hovedbestanddel skal være et interview
  3. Indslaget skal have en varighed af cirka 2-3 minutter (afhængig af interviewets længde).

Den lille opgave


Erfaringen viser, at lydredigeringen mm. ikke kan beskæftige hele gruppen på én gang, og hvis der ikke lige skal optages noget eller skrives replikker til speakeren, kan der hurtigt opstå huller, hvor visse gruppemedlemmer ikke har noget at lave.

Derfor skal hver gruppe også lave følgende opgave, som skal indpasses i de huller, som kan opstå i løbet af projektet.

 

Opgaven:

Lav et kreativt radiospot på ca. 30 sekunder, hvor I reklamerer for Randers FC.

Måden, I gør det på, er op til jer, men der må meget gerne indgå wauw-effekt. Det samme gælder målgruppen, som ligeledes er selvvalgt – dog skal den være tænkt ind i selve spottet.

 

Tilbage til udsendelsesoversigten